sobota, 29 września 2012

WITAJCIE!

"Gdy zerkamy razem w lustro,
dostrzegamy różnic mnóstwo.
Co właściwie stąd wynika?
Nic...lubimy razem brykać!
Świat niezmiennie Nas zachwyca.
Wyjątkowość tkwi w różnicach!"


Ten wierszyk stał się mottem  dla moich Promyczków i dla mnie na ten rok szkolny.
Promyczki uczęszczają do pierwszego w naszym mieście oddziału integracyjnego.
Pasjonujące, zadziwiające i zaskakujące jest dla mnie obserwowanie, jak szybko rozwija się bezinteresowna  wspólnota, a wszyscy jej uczestnicy wzajemnie wzbogacają się. Od kilku dni tworzy się podstawa nowych  kontaktów społecznych . Ja i moje Promyczki uczymy się udzielać pomocy, ale i z niej korzystać. W tej wspólnej nauce pomagają mi wspaniali Rodzice, Pani Kasia, Ewa , Nauczyciele  i Personel Naszej Szkoły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz